right_side

--------------------

IP

Geng Bla3

Lalu Lalang





MusicPlaylist




Free Website Hosting


POsT sUDah

FlashTagCloud by Bla3

JenGUk2

All Malaysian Bloggers Project

MyFwen

Gempakstarz

National Geographic

BlogMalaysia.com

01 April 2009

:: KuTunggu ::

Aku menunggu dan terus menunggu sehingga ianya muncul..tanpa rasa jemu aku akan akan terus menunggunya walaupun diriku terseksa menunggunya..penungguan akan berlaku sehingga diriku tak tahan lagi dan akan ku tangguhkan penungguan tersebut..diriku takkan berputus asa walaupun lama menunggunya bagaikan tiang gol yang menunggu bola untuk dijaringkan..perasaan jemu menunggu tu memang ada tapi demi ia aku sanggup..tanpanya aku bagaikan berada ditempat gelap..tiada arah..tiada cahaya menerangi..tiada apa2..hanya diriku yang lemah ini sahaja..sekali skala menunggunya boleh menaikkan angin kemarahanku..tuu baru angin tak termasuk guruh, petir kilat..puting beliung gi..penungguan yang aku maksudkan sebenarnya ialah INTERNET..internet tanpa wayar punya daa..wireless..bila ada nama "less"..jadi banyak lah masalah dia...hampeh guh laa..

No comments:

Post a Comment