right_side

--------------------

IP

Geng Bla3

Lalu Lalang





MusicPlaylist




Free Website Hosting


POsT sUDah

FlashTagCloud by Bla3

JenGUk2

All Malaysian Bloggers Project

MyFwen

Gempakstarz

National Geographic

BlogMalaysia.com

29 March 2009

:: EARTH HOUR UiTM ::

Tepat jam 8.30pm tanggal 28 Mac 2009 Earth Hour UiTM bermula..
Sebagai tanda keprihatinan kita terhadap global warming..
apa yang menariknya time countdown kul 8.30..
terdengarlah bunyi jeritan bagaikan orang sedang berkempen..

~tutup lampuU!~tutup lampuU!~tutup lampuU!~
~WOI..tutup lampuU~
~tutup lampu lah WeiI~
~8.30 DAH~
~ye..ye beres boh~
~nak tutup nii~
~tutup lampuU!~tutup lampuU!~
~senyap lah WEI aku nak sembahyang nii~
~tutup lampu dluu~senyap ar~tutup dah~

itulah jeritan menunjukkan betapa semangatnya kita menyokong Earth Hour..soronok plak bila tengok ramai yang begitu prihatin..dapat jugak merasai suasana Earth Hour walaupun berada diU..ada diantara mereka menjalajah dari satu bilik ke satu bilik menyeru agar lampu ditutup..suasana awal tuu sudah membuktikan bahawa rakyat Malaysia begitu prihatin terhadap masalah global warming walaupun ada disegelintir mereka mengendahkan saja..mementingkan diri sendiri..tak mengikuti perkembangan semasa..menyatakan Earth Hour tak membuktikan apa2..itu adalah statement orang yg berfikiran cetek..ok..tak nak menghilangkan mood aku hampir semua bilik menutup lampu selama 1 jam..termasuklah bilik aku..ada jugak yang lebih..maknanya zZZZ..

Gelap gelita bilik aku








Kolej aku..~vote Earth~

No comments:

Post a Comment