right_side

--------------------

IP

Geng Bla3

Lalu Lalang





MusicPlaylist




Free Website Hosting


POsT sUDah

FlashTagCloud by Bla3

JenGUk2

All Malaysian Bloggers Project

MyFwen

Gempakstarz

National Geographic

BlogMalaysia.com

02 March 2009

:: STaRTiNG ::

Assalamualaikum, ini merupakan satu detik permulaan bagi ku menghasilkan satu blog yang tak begitu hebat dan penting bagi ku..ianya hanya sebagai pelengkap hidup dan tempat melepaskan kebosananku..ianya bagaikan menghasilkan sebuah karangan yang pendek dan tak akan mendapat markah yang tinggi lagi bermutu..tapi bagiku ianya sudah cukup kerana tak ada lecturer nak bagi markah untuk karangan yang tak bermutu ini..aku merepek bagaikan seorang yang tak sedarkan diri yang akan menjangkau umur 19 tahun..mencapai usia sebegini adalah suatu cabaran hidup bagiku merentasi jalan yang berliku di alam bumi yang sedang bergoncang dengan pelbagai masalah disebabkan kebodohan makhluk yang menetap lagi menumpang ini..inilah satu2nya blog yang aku miliki..walaupun sudah lama aku terfikirkan untuk menghasilkannya tapi disebabkan kemalasan aku yang tak terhingga..menyebabkan aku menangguhkannya berkali2..antara kemalasan yang tak terhingga itu ialah:

MALAS nak mengedit untuk menghodohkan lagi blog aku ini
MALAS nak menaip disebabkan perkara itu sudah menjadi kebosanan bagiku
MALAS nak update ditambah dengan kegilaan internet yang selalu merungsingkan aku
MALAS nak keluar idea kerana diriku yang kekurangan ilmu

dan satu lagi perkara yang menghantui aku ialah aku tak tahu apa yang hendak aku tuliskan dalam blog aku ini..hanya mampu aku lakukan ialah merepek sampailah tahap kebosanan aku minimum..

Blog ini dihasilkan disebabkan oleh kawan2ku yang semuanya telah memiliki blog sendiri..dan disebabkan oleh geng2ku yang merekomenkan memiliki blog sendiri kerana mereka mengatakan "kita perlu memliki blog sendiri baru maju sikit"..berdasarkan statement tersebut aku telah merajinkan diriku menghasilkan sebuah blog yang penuh dengan kekarutan atas dasar kemajuan diri..tapi adakah kemajuan itu akan muncul..aku akan nantikan sampai ianya muncul dan terus muncul..

Blog ini aku rasakan aku akan terus merepek tanpa satu tujuan @ matlamat yang tepat lagi jitu..ianya bagaikan merepek sesuatu perkara yang terkini, isi luahan hatiku yang penuh dengan statement yang merepek..dan terus merepek..tapi blog yang dihasilkan ini tidak akan aku updatekannya selalu kerana aku ini seorang yang malas dan terpaksa menahan dengan kegilaan internet yang pastinya menambahkan perasaan benggangku ini..

Sampai disini sahaja aku meneruskan statement merepek aku untuk starting ini..kalau ada masa terluang untuk membaca statement merepek aku silalah selalu masuk ke blog aku..tak ada apa lagi yang hendak aku merepekkan jadi aku endingkannya dengan..

Sekian.

No comments:

Post a Comment