right_side

--------------------

IP

Geng Bla3

Lalu Lalang





MusicPlaylist




Free Website Hosting


POsT sUDah

FlashTagCloud by Bla3

JenGUk2

All Malaysian Bloggers Project

MyFwen

Gempakstarz

National Geographic

BlogMalaysia.com

06 May 2009

:: Give Thank To Allah ::


Michael Jackson, Penyanyi Pop terkenal sape tak kenal kan..atau sekarang lebih dikenali sebagai Mikaeel Jackson selepas memeluk Islam tahun lepas pada usia 50 thn..syukur alhamdulillah..dan ney lagu yang dinyanyikannya selepas memeluk Islam sebagai tanda terima kasih kepada Tuhan Yang Maha Esa..nyanyian ala2 Zain Bhikha [ penyanyi asal lagu ney ]..ala2 ke?..ade spekulasi kata bkn MJ nyanyi, suara seakan2 jer..ape2 pown lagu ney mmng best..dan sesuai untuk MJ sbgai saudara baru dan untuk kite sbgai umat Islam menggagumi kebesaran Allah Yang Maha Berkuasa..

Michaeel Jackson - Give Thanks To Allah



Give Thanks to Allah,
For the moon and the stars
Praise Him all day for what it and what was
Take hold of your “Iman”
Don’t give in to “Shaitan”
Oh you who believe please give Thanks to Allah.

Allahu Gafur, Allahu Rahim,
Allahu Yuhib-ul-Muhsinin,

Wa Khalikuna, Wa Razikuna,
Wahua Alla Kulli Shai-in Kadir


Allah is Gafur, Allah is Rahim,
Allah is the one who loves the Mohsinin,
He is a creater, He is a sustainer
And He is the one who has power over all.

8 comments:

  1. aku xde arh peminat 'black n white' ni
    alhamdulillah masuk islam kan?
    mmg de sikit2 sore dia..xley komen byk
    sbb xbtol2 mndalami sore MJ
    sore matthew bellamy tau sgt la..hehehehhehe

    ReplyDelete
  2. lagu 2 mcm sore zain bhikha je...
    tp de gak cm sore MJ.
    huihui..
    *still x caye lg MJ da masuk islam senanye*

    ReplyDelete
  3. >aku panggil sheh
    erm..masuk Islam dah..
    ow..matthew bellamy..
    patut la url blog shehbellamy..

    >aqinara
    ntah la..suara same kot..

    setiap manusia bleh brubah kan..
    lagipun abg dier dah lama masuk Islam..
    ney time dier plak..
    dah datang seru katakan..

    ReplyDelete
  4. oh!
    tak tahu pun dia da peluk Islam
    alhamdulillah

    yeke dia nyanyi?
    pernah dengar kagu dia dulu pun
    yang jerit-jerit
    so tak dapat nak detect

    hehehe~

    ReplyDelete
  5. aku pon dengar last year mamat nih masok islam..
    tapi aku denga pon suam2 kuku je..
    tak tau betul ke tak..
    klu betul,alhamdulillah..
    sore die pon manyak lo was2...
    kat opis slalu gak layan lagu nih..
    best jugak laa..layan...
    :p

    ReplyDelete
  6. > apis (nama samaran)
    mmng susah nak detect pun..
    suara seakan2 jer..huhu

    > hysMan
    layan lagu MJ ke Zain Bhikha..haha
    ahakz!!ape mcm bleh jwb..hehe

    ReplyDelete
  7. itu yg aku conpius..
    yg penting masej yg nak disampaikan..
    sore mmg omputih..
    layan je la selagi tak terpesong..
    huhu..

    ReplyDelete